Інноваційні технології

 

Казкотерапія: виховання дітей казкою

Палички Кюізенера. Що це іяк їх використовувати

Перші правила та алгоритми: пригоди в країні Геометричних фігур

Подорож кольоровими стежинками
 Логіки світу: що, чому, як саменова технологія розвитку логічного мислення Ірини Стеценко
 

«НЕТРАДИЦІЙНА РОБОТА З КАЗКОЮ ЗА МЕТОДИКОЮ Л. ФЕСЮКОВОЇ»

Заучування віршів методом піктограм

5 найбільш популярних методик Нікітіних для розвитку мислення

 

Методика ТРВЗ у дитячому садку за Альтшуллером(триз-ігри)

Коректурні таблиці за методикою Н.Гавриш

Методика навчання дітей описовим розповідям

Кубики Зайцева

Цікавий світ кольорових паличок Кюїзенера

ПОШУКИ ПІЩАНОЇ КРАЇНИ



Порівняльна характеристика школи Монтессорі і Вальдорфськоі школи.
12 розвиваючих ігор за методикою Монтессорі😃
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
1. «Паперові кульки і равлики»
Ігри з папером - дуже корисне проведення часу, до того ж це заняття не викликає від батьків особливих матеріальних витрат. Навчіть дитину м'яти папір і катати з пом'ятих листів паперові кульки.
Ще одним корисним заняттям є відщипування - відривання пальчиками від цілого аркуша паперу маленьких шматочків. Цілком можливо, що після такої «паперової» гри квартирі буде потрібно грунтовне прибирання, проте ці дрібниці, порівняно з тим, яке задоволення отримає ваша дитина від процесу рваного паперу. Та й користь для розвитку моторики чимала. Покажіть малюкові, як скачувати рулони з паперових смужок. Виходять рулетики або равлики - кому як подобається!
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
2. «Веселі прищіпки»
Прищіпки - це чудовий тренажер для маленьких пальчиків. Покажіть дитинці як їх можна чіпляти до будь-якого плоского предмету, наприклад, до картонки, широкій лінійки, тарілки. Згодом завдання можна ускладнити: попросіть малюка закріпити прищіпки на натягнутій мотузці. Щоб ваші заняття були більш захоплюючі - зробіть спеціальні картонні заготовки, наприклад, можна вирізати силуети ялиночки і сонечка. Дитині буде набагато цікавіше чіпляти ялинцы - голки з прищіпок, а сонечку - промінчики.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
3. «Коробочка з тканинами»
Іграшки: невелика коробочка, що містить по парі шматочків кожної тканини різної текстури (наприклад, шовк, бавовна, шерсть, мохер і т.п.). Покажіть малюкові три пари шматочків тканини, які найбільш контрастують за текстурою; потім перемішайте їх і попросіть дитину знайти пари, обмацуючи їх руками; коли малюк зрозуміє сенс вправи, додавайте інші шматочки тканини; вмовте дитину виконати те ж саме з зав'язаними очима.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
4. «Більше і менше»
Іграшки: пляшечки, бульбашки, банки з під крупи з кришками різного розміру. Відкрутіть кришки і пробки з декількох пляшок різних розмірів, допускається, якщо деякі з них будуть з водою. Покажіть дитині, як підбираються і загвинчуються кришки знову. Запропонуйте малюкові виконати ці ж процедури з його власними пляшками і бульбашками. Уважно спостерігайте за його заняттям.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
5. «Кольорові доріжки»
Бісер акуратно сиплеться на стіл трьома пальцями ( «щіпкою»). Розмір доріжки бажано визначити заздалегідь, щоб малюк вчився рівномірно розподіляти матеріал. «Бісер в вазочці»: брати намистинки з плоскою тарілочки і кидати трьома пальцями в невелику вазочку. Бажано, щоб горлечко у вазочки було вужче.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
6. «Розкладемо по порядку»
Висипте в миску намистинки двох кольорів (приблизно по 5-7 намистинок кожного кольору) і праворуч від мисочки поставте два блюдця. Запропонуйте: "Давай в одне блюдце складемо всі червоні намистинки, а в інше - всі зелені". Щоб пожвавити гру, скажіть, наприклад, що це частування для ведмедика і зайчика, причому ведмедик любить тільки вишні, а зайчик - тільки аґрус. Перекладати намистинки треба по одній, беручи трьома пальцями (покажіть). Якщо якісь намистинки впадуть на стіл, попросіть підібрати їх за допомогою совочка. Обов'язково доведіть роботу до кінця - ця навичка дуже важливий. Тому на перших порах беріть менше намистинок.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
7. Гра c квітами
Іграшки: живі квіти, маленьке відро, совок для сміття, різні вази і банки, ножиці, лійка, ганчірка. Ви ллєте воду з лійки в обрану вазу. Дитина повинна помітити, що квітам у вазі потрібна певна кількість води. Вода, яка перелилася через край, витирається ганчіркою. З квітки обрізається нижнє листя і шматочок стебла, після чого квітка ставиться у вазу. Квітів має бути стільки, щоб дитина мала можливість повторити ці дії самостійно з іншого вазою. Коли дитина закінчує вправу-гру, ви разом прибираєте робоче місце. Не слід заважати дитині, навіть якщо вона занадто коротко відрізає стебло. Нехай вона переконається в цьому самостійно.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
8. Гра «Більше і менше»
Іграшки: пляшечки, бульбашки, банки з під крупи з кришками різного розміру. Відкрутіть кришки і пробки з декількох пляшок різних розмірів, допускається, якщо деякі з них будуть з водою. Покажіть дитині, як підбираються і загвинчуються кришки знову. Запропонуйте малюкові виконати ці ж процедури з його власними пляшками і бульбашками. Уважно спостерігайте за його заняттям.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
9. Гра «Миття посуду»
Іграшки: засіб для миття посуду, губка, посуд для невеликої кількості миючого засобу, металевий предмет (невелика каструля, чайник або ложка). Процес складний і відповідальний і тим цікавіший маленькій дитині. Вся процедура чистки каструлі демонструється малюкові повільно і з явним інтересом до справи. Так дитині дають можливість дізнатися хід дій у взаємозв'язку, чітко усвідомити окремі дії і звернути увагу на справу в цілому. Дитині пропонується повторити вправу з іншою річчю. Через деякий час можна відійти, але треба безперервно підтримувати зв'язок з працюючою дитиною. Коли гру-заняття закінчено, слід показати дитині, як все прибрати. Тільки після збирання вправа вважається закінченою.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
10. Гра «Прибирання»
Іграшки: крупи, ложечка, піднос, губка або щітка, совочок. Пересипання крупи з однієї банки в іншу ложкою, перебирання гречки або пшона, а також прибирання розсипаного, особливо за допомогою губки і совочка - розвиваючі ігри в дусі Монтессорі.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
11. «Не прокидаючись і не пролий»
Спочатку насипте в глек трохи крупи і покажіть малюкові, як, тримаючи глечик правою рукою і притримуючи лівою, пересипати крупу в склянку, що стоїть зліва від глечика. (Все, що падає дитина повинна змести щіткою в совок.) Не забудьте похвалити дитину, якщо вона акуратно прибрала. Переходити до переливання слід лише тоді, коли дитина добре освоїть пересипання. Допоможіть почати і закінчити переливання - це для нього найважче. Покажіть, як зібрати розлиту воду губкою.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
12. «Чарівне сито»:
Скажіть: «У цій чашці перемішані рис і манка (покажіть окремо крупиці рису і манки). Як вибрати звідси всі рисові зернятка? Це важко зробити навіть твоїми маленькими і спритними пальцями. Але тобі по може сито! »Відділення однієї крупи від іншої схоже для дитини на фокус. Поясніть, чому так виходить, насипавши в сито спочатку чисту манку, а потім - рис. Просіяний рис треба пересипати в приготовану тарілку. Радійте разом з малюком досягнутому результату.

Конспект заняття з дітьми старшого дошкільного віку з використанням паличок Кюізенера

Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського КАЗКИ
 Освітні технології в днз
Казкотерапія "Казка про ромашку"(історія з продовженням)
Методика Монтессорі

Немає коментарів:

Дописати коментар